ANDA KAKI TRAVEL? DAG KELUARKAN PRODUK BARU KHAS UNTUK ANDA

Tuesday 12 March 2019


Tidak kira travel ke kampung, pergi melancong samada menggunakan kereta, bas, keretapi atau kapal terbang sudah tentu anda mahukan sesuatu yang selesa untuk di bawa bersama. Salah satu ciri-ciri item untuk di bawa semestinya bersaiz kompak, ringan, dan mudah di bawa. Betul ke betul? Even bila anda memilih stroller untuk bawa bayi apabila travel juga anda pilih yang mudah lipat, beg yang ringan tetapi ada banyak compartment. Tepat?
.
Memahami keperluan, DAG telah memberikan satu kelainan dalam memori travel anda. Anda pernah naik bas atau keretapi dan tertidur? Kepala terlentok ke kiri dan kanan, bangun dalam keadaan sangat tidak selesa dan sakit buat mood untuk berjalan sedikit down. Bawa anak naik kereta, mereka sering tertidur, nak bawa bantal yang besar sangat leceh, makan space.
.
Kadang bila penat memandu terlalu lama, mahu berehat seketika dengan tidur sekejap. Jatuhkan sit dan baring menelentang. Ketinggian kepala daan badan tak sama, kelegaan dari mengantuk yang dimahukan, kepala dan tengkuk pulak sakit. Aduhhhh... Perjalanan masih jauh dan konsentrasi mula terganggu dek tidak cukup tidur dan silap tidur tadi. Kesannya memberi bahaya kepada pemanduan dan boleh akibatkan kemalangan.
.
Perkenalkan DAG BOURDIOR PILLOW bantal travel bersaiz mini yang bakal memenuhi kepeeluan travel anda.



Kenapa wajib untuk dimiliki? 

 Kecil bersaiz 14”x19” mudah di bawa ke mana sahaja.
 Mempunyai beg design khas inspirasi dari Dior. Wah! Mudah, sangkut je di bahu atau mungkin selesa untuk pegang. Anak bawa sendiri bantal mereka pun boleh.
 Ringan dan lembut. Amat selesa untuk dipeluk, sandarkan belakang atau tidur seketika.
 Spesifikasi jahitan dan isian dalam sama seperti bantal hotel 5 bintang!
.
wow bukan?

Dah boleh beli ke? Bantal travel ini akan release tak lama lagi. 

Untuk anda yang nak dapatkan BOURDIOR PILLOW boleh terus hubungi mama geboodan buat pre-order sekarang! 
.
.
"Ingat DAG®, Ingat Bantal Hotel”


mama geboo 013 9220486
mama geboo 013 9220486
mama geboo 013 9220486

No comments:

Post a Comment